Friday, June 24, 2011

...semoga die akan berubah...

sampai bile ak mesti berfikir tentang kisah2 lama....
da lame aku bersabar..aku bersabar kerana aku tahu ini semua dugaan yang Tuhan bagi kat aku..
tapi sampai bila harus aku bertahan....
bukan 2 hari...bukan 2 minggu...or 2 tahun???...
orang membenci aku bukan kerna salah silap aku...tapi kerna mulut orang...
mulut orang yang mahu melihat aku tunduk menyembah bumi...
tapi tiada pun orang yang mempercayai aku...
ak x dek rupa yang baik untuk orng mempercayai...
ak x sesopan kau untuk orng percaya kate ak..
dan aku menjadi boneka diatas semua ini..
aku punya perasaan..tapi siapa yang peduli perasaan aku??
tiada siapa....
hanya mereka yang rapat n aku sahaja yang boleh mendengar masalah aku...
betul-betul memahami aku...
yang lain?ape pon x blh..
kenapa aku di dipelakukan begini????
kerna apa?..
aku tak punya apa-apa untuk di dengki kan...
aku tak punya wang untuk di cemburui...
aku tak punya kepandaian untuk di tandingi...
aku hanya kosong...
tapi kenapa aku di putar belit kan untuk di begini
aku tak kisah..
kalau ka x jadi sebahagian dari kawan ak..tapi knp ada hasad itu dalam diri kau itu????
Tapi aku x kesah..mereke lebih pandai menilai..
persoalanya siapa?...
siapa???dan kenapa dia dk cerita gitu....
apa motif dia sebenarnya...
aku betul-betul tak faham......

1 comment:

raito fayed said...

so sad .
be strong ya ^_^

Post a Comment