Friday, March 18, 2011

dalam hati ade taman,,~

ok,,entry ak kali ney ak nux tulis pasal sepasang kekasih yng agak kurng betolnyer,,tp "sweet kot",,hahah..
ok al~kisah,,,ad la seorng lelaki ney minat kat gurl ney,,gurl ney pon lyn jer,,ahha,,so ape ag diowng pon cple la,,"dengan hanye pada mule2nyer adlh hanyer untuk saje2 aje,,tp x sangka terserius plak,,ahha,bese la tu "biler hati dah sayang en??",mulanyer,,,diowng ney cm x cple pon,,masing2 uat haluan masing2,,,"biler jumpa uat cm x kenl jer,,,nux ckp malu x mungkin la,,dua2 byk ckp,,urm ntah la,,,,sehinga la smpai 1 mse tu,,masing menunjukan ketidk puasan hati masing,,,,,,,so biler masing2 dah luahkanyer,,,akhirnya,,bermula la 1 episod baru dalam percplelan mereke ini,,,,,,,,,"namuN aperKan dayer...semua itu hanyer sementare,,,pelbagai dugaan n cabaran yang dihadapi mereke ini,,,".....sehingga satu mse,,,
si awek::dah la Tu k,,,!!saya nux putus n awak ok!!!saya dah penat dah n semua ney,!!!!!!!!!
si pakwe:urm awak ney asyik2 nux putus,,,mende sikit je dah nk putus,,,,,,erm awk ambik la mse dlu ok,,,
si awek:urm....:(..
so ,,selepas kejadian tersebut,,,mereke kembali bersama semula,,dengan epynyer,,,"beselah,,gurl kejap je mjuk,,huhu,,,,sape x cayang pakwe en???....
tp...hubungan si awek n si pakwe ney..sentiasa berjaln lancar walapon,,byk mengandungi "ribut taufan,,,".tp sikap si pakwe yng dah biase dengan pergaduhan,,sentiase bersabar n si awek ney,,,,,walapon si pakwe ney "panas baran"..
so,,,skunk dah hampir setahun lebih diowng ney cple...walpon byk dugaan yng diterima mereke,,,,"bile mereke ney bersama,,,,mereke sentiasa berbahagia,,,,,,..
...........susah senang ,mereka sentiase bersame...
namun,,,,,,,skunk,,,semenye dah berubh sikp....,si pakwe yng dh angin,,semkin angin,,begitu la jgk deng si awek,,,,kala bergaduh dua2 nek angin n x nux mglah,,,erm,,sampai nek gile,!!!",,tapi dalam gaduh2 mereke stil bersame,,,,,sehingga la kini,,,,,,,,"so sweet"

pengakuan si awek::besyukurnye saya dpt pakwe mcm ney,,sangup bersush payah demi saya,,n sentiasa bersabar dengan kerenah saya,,,,bertape bertuahnye saya ditemukan dengan die,,walapon dia "panas baran"saya tetap cygkan die,,,,"biase la,,,nux mencari yng sempurna itu,,,tidak mgkin dpt,,,tp,muncube untuk menjadi yng terberk mesti boleh!!!"awak hayer boleh cri len hye biler saya xdek ok!!!!!!!!!!!!!!!!
pengakuan si pakwe::maseh belum saya dpt ok,,,??????wait.........


ps:///terimalah pasangan kiter seadanyer........."setiap manusia sentiase ad melakukan kesilpan,,,ok,,,,,that all,,,





2 comments:

miz muwanchi said...

macam kaa je cah haha

LEA_YNA said...

dy laa tuh pamm..
huhuhhuh..

Post a Comment